Uvod

Mladinski odsek Natisni stran

Tečaj za mladinskega voditelja, Bavšica 2019
07.09.2019

Naš član Brin je letos obiskal 12. usposabljanje za mladinske voditelje v Bavšici (v bližini Bovca). Želimo mu, da s svojo mladostno energijo pomaga naš Mladinski odsek spet "pognati" na prave obrate ...

*****

Tečaj za mladinskega voditelja, Bavšica 2019

Med 21. in 28. 7. 2019 je v Planinskem učnem središču Bavšica potekalo izobraževanje za Mladinskega voditelja, katerega se je udeležilo 13 udeležencev, sam tečaj pa je vodilo 5 vodnikov. Organizatorka in vodja tečaja je bila načelnica Mladinske komisije Planinske zveze Slovenije, Ana Suhadolnik.

21. 7. 2019 smo se ob enih vsi skupaj zbrali pred planinskim učnim središčem v Bavšici in po krajši predstavitvi namena tabora začeli z spoznavnimi igrami. Po tem, ko smo se med sabo spoznali je sledilo okusno kosilo, za njim pa že prvo predavanje, katerega tema je bila oprema in priprava na turo. Predaval nam je Matjaž Dremelj, ki nam je z zanimivim pripovedovanjem osvežil znanje opreme. Za tem je bila večerja po njej pa je sledil zabavni kviz.

Naslednji dan navsezgodaj zjutraj smo se odpravili na prvo turo, na kateri smo se spoznavali z odgovornostmi in delom mladinskega voditelja. Cilj ture je bila Kanja, nato pa smo brez nahrbtnikov odšli še na sedlo Kanje. Popoldne je sledilo predavanje o organizaciji planinske zveze Slovenije.

Naslednji dan smo imeli prakso v vozlih in uporabi opreme. Kasneje smo imeli še predavanje o planinskih taborih in se pogovarjali o njihovi organizaciji, kasneje pa smo sestavili tudi svoj tabor.

V torek smo imeli predavanje o orientaciji in o poznavanju gorstev. Isti dan smo imeli še nočno igro in orientacijo na koncu katere je sledilo kopanje.

V sredo sta nas obiskala še dva vodnika B kategorije, ki sta nas učila "abzajla" in nas peljala na ferato. Popoldne smo vadili govorno nastopanje, zvečer pa smo imeli večer ob ognju.

V četrtek smo imeli novega gosta in sicer člana gorske reševalne službe, ki nam je najprej predaval o prvi pomoči po kosilu pa preveril naše znanje. Za tem je sledil še izpit iz vozlov in priprava na izpitno turo.

V petek smo se že zgodaj odpravili na izpitno turo. Razdeljeni smo bili v skupine po štiri. Vsak iz skupine je vodil četrtino ture, nadzoroval pa nas je eden od vodnikov, ki je tudi ocenjeval nastop. Iz ture smo se vrnili na kosilo, po kosilu pa je sledil izpit in še zadnji zabavni večer.

Prekmalu je prišel zadnji dan skupaj z standardnim čiščenjem hiše in grenkim slovesom. Na taboru sem pridobil cel kup novih in uporabnih znanj, ki mi bodo koristile v nadaljnem sodelovanju v planinskem društvu.

Trzin, 10. 8. 2019
Brin Tomc

*****

Ana Suhadolnik (vodja izobraževanja MV 2019): Krasna mladina! - Mladinski voditelji 2019
Fotografije, ki dopolnjujejo ubeseden povzetek, najdete na Facebook-u.

© PD Onger Trzin. Dovoljeno povzemanje strani s pripisom vira.